2010. október 31., vasárnap

Angyalok

Most nem akaratomból írok történetet, nem tudatosan fogalmazom meg a mondatokat. Azt írom le, amit álmodtam. Úgy, ahogy éreztem, és ahogy még most is érzem...

Álmomban angyal voltam. Sok barátommal együtt. Nagyon jó érzés volt, hogy együtt repültünk az égen, szeltük át a felhőket. Magasra fel tudtunk szállni, egész kicsiben is láthattam a Földet. Hihetetlen boldogság volt ezt így érezni. Általában mikor álmodunk, fantasztikus érzések kerítenek birtokába, akár jó, akár rosszról legyen szó. Ez a boldogság nem tartott soká. Volt egy fekete angyal. Hatalmas volt, gonosz ábrázattal és megvető szemekkel. Neki fémből voltak a szárnyai. Minden egyes suhintásnál hangosan ropogtak a fémes tollak, vészjóslóan csikorogtak egymáson. Ez az angyal, a Fekete Angyal üldözött engem. Nem tudtam, hogy mi az ok, csak azt, hogy meg akar ölni. Menekülnöm kellett előle. A többi barátom mind elrepült, messze, hogy ne essen bajuk, így teljesen egyedül maradtam. Kétségbeesetten próbáltam menekülni, védeni magam, és elfogott a vérfagyasztó félelem. Nem akartam meghalni, dübörgött bennem a túlélési vágy, de reménytelen volt minden kísérletem. Nem tudtam megfosztani magam szárnyamtól, pedig hajlandó lettem volna még a repülést is feláldozni azért, hogy élhessek. Hajlandó lettem volna feladni angyal mivoltomat. De a szárnyam túl nagy volt, túl fehér, és túl fényes. Bárhová bújtam, megtalált a gonosz, és nem volt rest tovább üldözni. Bármennyire is fáj ezt bevallani... Bármennyire is nehéz elmondani. De nem tudtam letagadni azt, ami én vagyok valójában. És ez lett a végzetem...

Nincsenek megjegyzések: