2010. október 21., csütörtök

Általános tudnivalók; Rólam - Pillanatnyi örömök

Informaciónes generales sobre; Mi - Alegrías del momento




1. Csodálattal tölt el az a tudat, hogy most nem jut eszembe semmi érdemleges, mégis írok. Mert úgy érzem, hogy boldog vagyok, kiegyensúlyozott, és végre megtaláltam azt az életvitelt, amit lehetőségeimhez mérten legfantasztikusabb módon tudjak élni.
1. Estoy feliz, porque no me acuerdo de nada aunque escriba. Ahora mi vida es equilibrada, estoy bienandante y por fin ya conozco la manera de vivir lo que puedo seguir sin dificultad.


2. Tele vagyok energiával, és ezt képes vagyok zenén, táncon, íráson keresztül leadni. Képes vagyok jó gondolatokat vonzani, jó emberekkel megismerkedni, és fontos kapcsolatokat kialakítani. Szeretek beszélgetni, mindig is szerettem, mégis, most beszélgetek a legtöbbet.
2. Estoy llena de energía, y pouedo darla en la música, en baile y en cuentos. Puedo atraer ideas buenas, conocer a buenas personas y crear contactos muy importantes. A mí me gusta charlar, me gustaba noche y día, pero a pesar de todo solo hoy en día hablo tanto que necesito.

Nincsenek megjegyzések: