2010. november 2., kedd

Általános tudnivalók; Mindenkinek - Egy mosoly


Mit tud az ember felmutatni az életében? Mi az, amire a leginkább büszke, amire visszaemlékszik életének utolsó napjaiban? Mi az, ami majd boldogsággal fogja eltölteni, ha rá gondol?
Nem tudom.
Hiszen élek, és még messze van az örök álom...

Azonban tudom, hogy mire gondolok most, hogy tudom, kétségtelen, hogy megvan annak az esélye, hogy valami történjen velem. Minden percben veszélybe kerülhetek, bármikor eljöhet az utolsó nap, az utolsó perc. Ezt senki nem tagadhatja. A hosszú élet az igazi életcél, ezért egyből ezzel számolunk. De ha nem... ha most lélegzem utoljára, ha most álmodok utoljára, el kell mondjam, egy valamire tudok csak gondolni. Arcokra. Olyan emberekre, akiket sikerült megnevettetnem. Azokra a barátokra, akik rám mosolyogtak, hogy megvigasztaljanak, vagy csak kinevettek. Egy mosollyal sok mindent elárul az ember. Lehet nevetséges, vigasztaló, szerelmes, csodálkozó, büszke, megkönnyebbült... de mind pozitív. Ha tudod, hogy mások emlékében ott vagy, ahogy mosolyogsz rá, sokkal könnyebb elszakadni tőlük. Hiszen ők is pozitívan fognak rád gondolni.

Javaslom, mindig gondolkodj el azon, hogy kire mosolyogtál rá legutóbb, miért, és észre vette-e az illető? Hogyan reagált? Jól eshetett neki? És ő mosolygott már rád? Neked hogyan esett? Hogyan esne? Ezek olyan kérdések és emlékek, amik mindig jó érzéssel töltenek el, még akkor is, ha már csak számolod a napokat, vagy a perceket. Természetesen este, elalvás előtt is remekül elszórakozhatsz ezeken a dolgokon.

"Ott ültünk az Árkád közepén, és hallgattam ahogy mesél. Figyeltem, persze, hogy figyeltem, de nem mindig a mondandója lényegét. Figyeltem a mimikáját, a szemét, a száját, a mozdulatait... Próbáltam megismerni minél jobban, és ezzel úgy nézhettem ki, mint egy bamba liba... Megsimogatta a fejem, rám mosolygott, és megkérdezte, mi bajom? Biztosan észrevette, hogy "elkalandoztam". A válasz persze egy idétlen nevetés, és egy "semmi" volt. De olyan jól esett, hogy figyelt rám, hogy mosolygott és a szemembe nézett! Még most is látom magam előtt, pedig jó pár órája volt..."

Egy mosoly nagyon sokáig elkísérhet téged, csak őrizd meg a szívedben, és ne felejts el gondolni rá! :)

Nincsenek megjegyzések: