2011. január 30., vasárnap

Általános tudnivalók; Rólam - Pillanatnyi örömök

Szeretem, mert megfogja a kezem.
Szeretem, mert nem fél a szemembe nézni.
Szeretem, mert csókot lehel arcomra.
Szeretem, mert érdekli, hogy vagyok.

Szeretem, mert úgy döntöttem vele maradok.
Szeretem, mert ezt a döntés érte hoztam.
Szeretem, mert vele önmagam lehetek.
Szeretem, mert így van, akivel törődhetek.

Szeretem, mert kedves velem és odaadó.
Szeretem, mert gyengéd velem.
Szeretem, mert meg tud nevettetni.
Szeretem, mert úgy érzem, minden pillanatban hiányzik, mikor nincs velem.

Szeretem, mert már majdnem minden éjjel vele álmodom.
Szeretem, mert szinte kínoz, amikor nem keres.
Szeretem, mert elviselhetetlen a hiánya mikor szükségem lenne rá, de nincs itt.
Szeretem, mert tudom, egyszer úgy is újra megérint.

Szeretem, mert magához ölel.
Fontos nekem, mert ő is szeret.
Álmodom vele, ha másként nem láthatom.
És akkor megint itt van. Karjaiban elveszek, és nem marad más,
csak a végtelen vágy és a szeretetem, amit neki adtam.







Nincsenek megjegyzések: